SuperPajo

Pravila o vraćanju i povratu novca

Pravila o vraćanju i povratu novca

Datum stupanja na snagu: 08. veljače, 2019.

Da bismo postigli najbolje zadovoljstvo kupaca, pružamo sljedeća rješenja. Priprema vaše narudžbe može početi odmah nakon što je vaša narudžba potvrđena. Ne možemo prihvatiti otkazivanja narudžbe nakon što je vaša narudžba primljena u restoranu.

Pogreške u narudžbi hrane*

Ako primite hranu koja se razlikuje od vaše narudžbe, iskreno se izvinjavamo. Nazovite nas čim primijetite da je došlo do pogreške u vašoj narudžbi. Moći ćete doći po ispravnu hranu.

  • Za plaćanje kreditnom karticom, vratit će vam se učinjena transakcija povezana s pogreškom i napraviti nova koja odgovara cijeni novih stavki.
  • Za gotovinska plaćanja od vas će se tražiti da platite razliku u iznosu ako nova hrana ima veću vrijednost od hrane primljene pogreškom. Na isti način dobit ćete razliku nadoknade za novu stavku ako je manji od hrane primljene pogreškom.

Vaša će narudžba biti prioritetna ako je dođete preuzeti. U svakom slučaju, vratite narudžbu hrane u originalnom pakiranju našem djelatniku.

Isporučena hrana je nepotpuna*

U rijetkoj prigodi da ne primite hranu koja je na vašem računu, nadoknadit ćemo vam je. Nazovite nas čim primijetite da u vašoj narudžbi nisu primljeni bilo kakvi prehrambeni artikli. Nema povrata novca.

Nezadovoljstvo hranom*

Nakon naručivanja proizvoda, postoji mogućnost da SuperPajo kontaktira korisnika putem mobitela u svrhu dodatne provjere informacija i/ili mogućih pitanja u vezi s narudžbom i dostavom. Usto, SuperPajo zadržava pravo odbijanja bilo koje narudžbe o čemu će obavijestiti korisnika (putem mobitela ili putem aplikacije SuperPajo).

Hranu kuhamo svježu po narudžbi s samo najboljim i svježim sastojcima. S velikom pažnjom i ponosom gledamo na sva jela koja pravimo. Nadoknada i / ili zamjenska hrana dostupni su na zahtjev za narudžbe u kojima je hrana pogrešna, izostavljena i druge slične okolnosti. Nadoknada se obično ne osigurava za hranu koju gost jednostavno ne voli.

Napominjemo: nastojimo pripremiti i pakirati hranu kako bismo sačuvali visoku kvalitetu namirnica. Imajte na umu da temperatura, umak i konzistencija nekih predmeta mogu malo varirati nakon pakiranja.

Otkazivanje narudžbe

Žao nam je, ne možemo otkazati, ili vratiti novac ako se predomislite ili pogrešno naručite artikl nakon što je narudžba pripremljena.

U slučaju dostave hrane, moguće je da naš dostavljač nije mogao izvršiti isporuku ako vas ne može pronaći ili kontaktirati. Kada stigne na vašu adresu za dostavu, pokušat će vas kontaktirati, pa je dobro držati telefon u blizini kad očekujete da hrana stigne. Ako se dostavljač razumno potrudio da vas kontaktira nakon dolaska na traženo mjesto, možda nećemo moći izvršiti povrat.

* Ako je konzumirano ili uklonjeno 25% ili više hrane, ne možemo izdati nikakav popust, povrat ili zamjenu. Ako je hrana odbačena, prepakirana ili krivotvorena, tada ne možemo provjeriti njezino podrijetlo ili izdati i ne možemo izdati nikakav popust, povrat ili zamjenu.

Slobodno nas kontaktirajte ako imate bilo kakva pitanja u vezi s Pravilima o vraćanju i povratu novca, tako da nam pošaljete na adresu Zvonimirova 90, Solin.